tisdag 31 mars 2009

Ba ba ba ba ba ba

Dagens (och gårdagens:) Rent a wreck- Suburban Kids with Biblical Names

Skrev ett fint inlägg igår som försvann, nedrigt tycker jag. Jag råkade springa in på coop på vägen hem från skolan för att köpa mjölk och tvättmedel (tvättid och inget tvättmedel, det säger sig självt.) Det första jag ser när jag knallar in är marabou 200 g för 10 kr, pga kort utgångsdatum. Jag tänkte att det kan vara trevligt att spara till helgen, jo tjena. Den är redan slut. Självdisciplinen ligger på ungefär minus men det är synd om mig som måste klättra sex trappor upp och ner. Vi låtsas som det i alla fall!

En del människor förbryllar mig idag, det är väldigt svårt att acceptera att jag VILL bli ssk och inte läkare. Det borde ha sjunkit in nu eftersom jag ändå pluggat sedan januari och fortfarande trivs riktigt bra. För mig är det i alla fall ren underhållning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar