söndag 8 mars 2009

En redogörelse

Död.

Jag orkar inte skriva så helgen får sammanfattas i punkter:
*Kålles i torsdags. Kulkul. Resultatet blev inte vad jag tänkt men det var fint ändå.
*Köpenhamn direkt efter skolan på fredagen. Shopping (två linnen, en kjol och ett par skor(10.5 klackar)) och sedan utgång. Förfest till kvart i tre, downunderbar, sedan klubb med friiiii bar.
*4 öl, 6 svaaaga drinkar, 2 rejäla halkningar/vurpor, x antal foton med mig som motiv av någon snubbe med dyr kamera och komma hem från klubben vid halv 7 för att inse att vi är utelåsta.
*Efter att i en kvart ringt på både dörr och till Sofia så vaknar stackarn äntligen och låser upp varpå vi knappt medvetna om omvärlden somnar på direkten i alex' säng.
*Kom tillbaka till studentstaden vid halv fyra in da afternoon, antagligen lite lätt berusad fortfarande, skakig och utsvulten. Lägg till att jag även hade 6 liter vin, en flaska fulvodka och en liter fisherman friendsprit i rullväskan. Inte okej.
*Insåg ganska snart att jag inte fixade vinkväll med några klassisar. Jag börjar bli gammal.
*Stolthet och fördom till halv tolv är mycket bättre, powernaps emellan och sen sova idag till tio.
*Söndag: Fortfarande bakis men har pluggat och promenerat. Duktigt värre!

Veckans (månadens?)citat:
Matilda: Mstrkrft var ju på arvika.
Jag: Ja, vi såg dom.
Matilda: Gjorde vi?

1 kommentar:

  1. http://hannamaertha.blogg.se/
    Här är bloggen med hon modellen från falköping jag pratade om, kolla in!!

    SvaraRadera