söndag 15 mars 2009

Hej

Ja, jag lever. Ett inlägg i veckan är verkligen en bra ratio, men jag jobbar på det. Söta Jenny har varit här från Norrköping sedan i torsdags och det har varit ett fullspäckat schema sedan dess. I fredags var vi i malmö och trots att jag är utblottad/a regular student löpte jag amok med min rosettfetish. Ett diadem med en stoooor rosett på (svart) och hårband med en liten rosett på, ett rött och ett lila. Jag har även hittat ytterligare en hårgrej (ännu större rosett) som eventuellt ska få flytta hem till mig, vi får se.

Sittning på af-borgen med vargladspexet fredag kväll, cred till sandra! Riktigt skoj trots rödvins aka segfylla för min del. Jag har ett minne av att när jag är en vampyr spelades på dansgolvet slängdes skorna av varpå sandra och jag dansade som om det inte fanns en morgondag. Folk runt omkring ställde sig tyvärr inte i en ring runt oss som i tuffa hippetihoppvideos utan pekade och fnissade snarare. Men vad gör det? Vi visade hur man lever i nuet och fuldansar på finaste vis.

Lördagen blev det att hasa sig upp tidigt för brunch på vg's, hotellstandard och kärlek vid första ögonkastet för min del. Mousserande jordgubbsvin och gino med vaniljglass förgyllde förfesten med elin och lisa som extranummer. Fantastiskt. Kön till ög's var olycksbådande lång så det blev Lunds istället, fint som snus men jag har aldrig haft en tråkig kväll där!

Imorse sov vi till lunch för att sedan improvisera hotellfrukost; pannkakor med gino+vaniljglass och mangote. Nice. Idag gillar jag för övrigt Empire of the sun- Walking on a dream. We are always running for the thrill of it. Stämmer right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar