söndag 22 mars 2009

Söndag igen

Så tog den här veckan slut, jag börjar få lite ångest över hur snabbt tiden går. Det är nästan lite läskigt, det är snart april och tenta. Skrämmande värre.

Igår blev inte så farligt som jag trodde, illamåendet gick inte över så jag gjorde det smarta draget att köpa en liter proviva. Drack två stora glas och kunde sedan börja förfesta. Finfint värre. Jag var ändå rätt seg och kvällen var på det hela taget riktigt bra. Var hemma vid kanske 01.30 vilket var skönt. På ett sätt så samlar jag vuxenpoäng med bravur under gångna veckan.

Träningsvärken har varken blivit bättre eller sämre, den har bytt plats till ryggen och benen. Urk och usch.

Att se fram emot nästa vecka: CSN, Dylan och förhoppningsvis lite varmare väder.

1 kommentar:

  1. Dylan blir superbt! Idag fyller vi på med ytterligare träningsvärk! Shohoo. Ses snart

    SvaraRadera