onsdag 18 mars 2009

Das nation

Ikväll spelar världens sötaste poptant Lisa på smålle. Det är så att säga, var där eller var en kvadrat. Det ska bli riktigt skoj, har inte sett henne spela sedan i februari och då var det rätt inofficiellt. Pepp pepp ungefär!

Imorgon är det prinz-fäzt så att säga. Bli bjuden på trerätters bangar jag inte, även om det är för en tradition som mest verkar ha gått ut på att bönderna ska få träffa några av kvinnligt kön då och då. Jag vara nära på att skriva något värre men insåg att det kanske är en dum idé.

Jag har självfallet inte pluggat särskilt mycket idag, det var mycket viktigare att tvätta, städa, göra storkok (linsbiffar, jättegoda och för mättande!) och träna såklart. Jag borde skämmas eftersom resten av veckan är väldigt fullbokad. Kanske söndag med lite tur, men då lär jag vara för trött. Ynk på det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar