måndag 16 mars 2009

Jag antar att det var en lite bättre, men annars typisk måndag förutom att söta sms förgyller både tråkiga föreläsningar och ännu tråkigare pluggtid hemma. Jag har i alla fall fått lite gjort, vilket är bättre än ingenting alls, och dessutom pallrat mig iväg för att träna.

Fanny tittade förbi för te förut vilket gjorde dagen ännu bättre. Det verkar som om det visst blir hultsfred i sommar, tro det eller ej. Jag är rätt chockad. Det blir att säga att jag BARA åker för banden (och självklart kompisarna!) Jag kommer sitta i campet konstant med en cd-spelare och spela endast pop-pop (typ marit, håkan osv) livrädd för white trashet och svenne banan som åker dit för att det verkar "tufft". Men det kan nog bli fint ändå :)

Dagens låt: On the radio- The concretes (på tal om pop)

1 kommentar:

  1. Jaa Hultan! Jag ska antagligen ditt jag med! The Killers! Franz Ferdinand! :)

    SvaraRadera