söndag 29 mars 2009

Blowin' in the wind

Jag har svårt att sätta ord på igår. Det var på ett sätt magiskt, även om det har tagit tills nu innan det verkligen har sjunkit in. Vi såg Dylan igår. Han levde, han bräkte inte så farligt och han DANSADE lite med munspelet till Blowin' in the wind vilket var sistalåten. Han spelade like a rolling stone, just like a woman och hurrican av klassikerna. Vad jag minns i alla fall. I lustiga bluestappningar som ändå inte var så dumt. Jag är lycklig.

Vi lyckades till sist slå oss in på någon buss (jag svär, det var krig och djungelns lag) för att ta oss till Debaser. Efter några om och få men så kom vi in i lagom till att se Suburban Kids With Biblical Names spela Rent-a-wreck, en av mina favoriter! Tipptopp kväll helt enkelt. Jag måste börja vara mer i Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar