lördag 21 mars 2009

Sen i torsdags känns det som allt svischat ganska fort. Känslan av att väldigt mycket har hänt fast ändå inte, och jag har blivit mer medveten om dödlighet. Kanske inte just min egen utan att saker ibland kan svänga alldeles, alldeles för fort. Och det är aldrig, aldrig rättvist. Som tur var så fick jag äntligen träffa Hannas sanslöst fina häst igår, det behövdes för mina nerver. Och att tänka på något annat ett tag. Plus att han var väldigt lättriden och glad att jobba. Jag har sån träningsvärk att jag knappt kan röra mig idag. Men det är värt det.

Film och finmiddag hos Fanny igår, sov där och sedan brunch på vg's igen= nice! Utgång och spelning ikväll med absinth. Vi får se hur det går, det kan bli fint. Måste lyckas äta lite, nu mår jag bara mest illa. Wäwäwä.

Dagens: Lost!- Coldplay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar