fredag 3 april 2009

Update

Jag fick till sist en tid igår, vid halv tio. Då hade det hunnit pulsera lite i det till och från. Jag fick antibiotika med orden att om jag får feber eller om det övergår till att bli en böld så måste jag åka in pronto. Jag har inte ens en termometer än, men ska såklart införskaffa när jag hämtar ut resterande piller.

Idag vaknade jag dock med att det var ännu mer svullet runt vänster öga. Mjuksvullet iofs, men jag vill knappt gå utan utanför dörren. Jag är en vandrande freakshow så det blir solglasögon om jag ens ska våga titta ut. Wäwäwä.

Murphy's lag sparkar seriöst på mig. Föreläsning idag som jag verkligen sett fram emot (hormoner) och SSKK-fest som jag velat gå på i säkert ett år. Väldigt tveksamt om jag vågar mig dit, beror på om svullnaden kan tänka sig att gå ner lite :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar