söndag 5 april 2009

Alive and quite amused

Det blev sittning i fredags, det var spännande. Vi behöver inte nämna mer än att få saker är så elakt mot magen som penicillin och alkohol kombinerat, även om det enligt apoteket var helt okej. Jag var så sjukt bakis igår att det tog till efter ett innan jag började övergå från spillra till människa igen. Det var lagom till att solen började värma riktigt ordentligt så jag ägnade eftermiddagen åt att plugga på taket i sommarklänning. Och fick dessutom lite färg, success!

Kvällen tillbringades med Lisa och Elin då vi åt kakor och tittade på Robinson. Alldeles lagom, och så skönt att somna i hyfsad tid och kunna vakna tidigt på en söndag. Har till och med pluggat idag, och fått riktigt mycket gjort i övrigt. Skönt :)

Nu väntar de tre sista föreläsningarna innan tentan och sen åker jag hem-hem över påskhelgen. Äntligen får jag pussa på hästarna och katterna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar