onsdag 25 februari 2009

I'll do graffiti if you sing to me in french

Den tjugofemte smäller det så att säga, äntligen csn! Dagen till ära firades med ett kvällsmål utan dess like; laxfilé och couscoussallad med fetaost, ruccola och körsbärstomater. Dessert: Mörk choklad med apelsinskal i. Jag är så ont i magen nu. Men jag antar att det är värt det.

Idag har jag för första gången gjort blodsockertest, dvs stick i fingret. Både på mig själv och patienter. För en nålrädd liten kolibri så gick det mycket bättre än förväntan, jag klarade det galant utan den minsta yrsel. Det visade sig även att jag har en matchtemperatur på ca 35.6 grader, och då kände jag mig tillräckligt varm för eventuell feber. Kan vara bra att veta inför framtiden.

Titeln på inlägget är från Maximo Park- Graffiti. Good shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar