fredag 20 februari 2009

Det komiska med föregående inlägg såhär dagen efter var att det verkligen blev korka upp flaskan och halsa direkt ur. Jag lovar, det krävdes för att överleva förfesten. Så utstuderade och konstiga människor har jag inte träffat på länge. Och överlägsna. Bara för att jag läser till ssk betyder det inte att jag tappades som barn eller har en intelligensnivå som är lägre än din. Suck.

Kålles var riktigt, riktigt bra. Eller över förväntan. Övergång från yelle till kids (mgmt) fick mig nästan gråtfärdig av lycka. Sen Håkan såklart. Hängde mest med Carl + kompisar när alla mina kompanjoner plötsligt var borta. Men det funkade prima det med.

Idag har det varit motigt, bakis med tungt huvud på UB och sedan träning. Nu lutar det åt glögg om jag pallar att ta mig till duschen först. Hemmakväll ftw!

Även fast jag blundar kan jag inte sluta se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar